11 Nisan 2010 Pazar

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ 3'ü 1 ARADA



Uzuuuuuunca bir aradan sonra yine sizlerleyim..Aldığım ödülleri cevaplamakta biraz geç kaldım ama yaklaşık bir aydır yoğun bi temponun akışıyla uzaklaştım mecburiyetten.Aslında cevaplamak kaç dakikamı alacaktı?Belki sizce öyle..Ama bu ödülü paslayacağım kişileri araştırmak istiyordum...Sonuçta ödülün adı ''Yaratıcı Blogger'' fakat görüyorum ki herkes birbirini mutlu etmek için gönderiyor..Şanslıyım,henüz çok samimi olduğum bloggerlar yok bu sayede istediğimi atıp tutabilirim:P Pasladığım blogları ise mutlaka incelemelisiniz..

Öncelikle blogumu beğenip beni yaratıcı bulan;
Crescent , Dendenin Yörüngesi ve Sibel'in Hobi Dünyası'na çok teşekkür ediyorum...

Ben de bu ödülü gerçekten beğendiğim,farklı tarzlarıyla kendine özgü birbirinden güzel tasarımları olan aşağıdaki bloggerlara gönderiyorum...

BAL KÖPÜĞÜ
ve
Sevgiyle,bol hobbyli günler sizlerin olsun....

9 yorum:

DenDen dedi ki...

Fatojcuğum uzun bir aradan sonra seni görmek çok güzel. İnan sadece ödülü sana verdim ve hakettiğini düşünüyorum, aslında hakeden birçok arkadaş vardır ama çoğu ödülü zaten almıştı tekrar etmenin gereği yok diye düşündüm.

FATOJ dedi ki...

İyi düşünmüşsün Özden ablacım çok teşekkür ediyorum...Ödülü cevaplamamın gecikmesinin nedeni de zaten paslayacağım arkadaşları araştırıp bulmaktı ve gönderdiklerim de kesinlikle hak ediyor..

MKBL dedi ki...

Fatoj çok teşekkür ederim beni ödüle layık gördüğün için.Bloğun çok güzel gerçekten.Sevgiler

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni =)
başarılarının devamını diliyorum ayrıca :]

KelebekAtölyesi dedi ki...

ÇOOOOK çOK teşekkür ederim ,öyle mutlu oldum ki:)bütün güzel renkler sizinle olsun :)

Suzy dedi ki...

Fatojum:) öncelikle çok teşekkür ederim canım. Böyle düşünmene sevindim. en kısa zamanda ödülümü almaya çalışırım ama bu aralar çok yoğunum bu yüzden vakit ayıramazsam lütfen bana kızma. Kocaman kucaklıyorum ve affına sığınıyorum. Tekrardan çok çok çok kocaman tşekkürler....

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hoşgeldin Fatojcum, umarım iyisindir :D Ben de dendenim gibi bu ödülü hak edene ve verilmeyen kişilere vermek istedim. Sevgiler...

FATOJ dedi ki...

Ödülüme sevinen herkese ben teşekkür ederim ama lütfen hakedenlere gitsin sizden de:)ödül alan birkaç bloggera tekrar gönderdim ki benim izleyicilerim de haberdar olsun,kısacası reklam yapıyorum..En güzel günler sizlerin olsun..

Adsız dedi ki...

Tebrikler canım başarılarının devamını diliyorum (: