11 Şubat 2011 Cuma

KÖPEK TASMASI


Merhabalar..Uzun süredir,hatta 1 yıla yakın bi süredir blogumla ilgilenemiyordum.Ama sürekli girip sizlerin güzel yorumlarını takip ediyordum tabii ki.En son bıraktığımda 100 küsür izleyicim olmasına karşılık bu süre zarfında 700 izleyicim olmuş ve her geçen gün artan bu sayı beni gerçekten çok ama çok mutlu ediyor..

Bugün,kızımız Dudu için yaptığım tasmayı paylaşıyorum sizlerle..Henüz 3 aylık ve aşıları bitmediği için evden çıkaramıyorduk fakat yarın son aşısını da olduktan sonra özgürce gezdirebileceğiz kızımızı..Nette biraz gezindim tasma için ama içime sinen birşey olmadı,şöyle bi inceleyince de çok zor olmadığını farkettim ve koyuldum yapmaya,böylelikle hem daha güzel oldu hem de ucuza mal oldu...

İhtiyacımız olan fotoğrafta da gördüğünüz gibi normalde kullandığımız ince,deri bir kemer.


Açık haliyle genelde 35-65 cm arasında oluyormuş tasmalar,sanırım cinslerine göre enselerinin kalınlığına bağlı olarak değişiyor.Her neyse,zaten bizimki yavru olduğu için küçük yapmak zorundayım.


Ölçüsünü 45 cm olarak ayarlayıp kestim.Daha sonra ucunun küt olmaması için kenarlarını yine makasla keserek ovalleştirdim.


4er cm aralıklarla,kemer tokasının gireceği yerleri daire olarak çizdim ve size kozalak kapı süsünü yaparken de bahsettiğim aletle deldim.Delgeçi olanlar daha şanslı tabii yada her ikisi de yoksa ayakkabıcılarda rahatlıkla deldirilebilir sanırım.


Ve işte genel hatlarıyla 45 cmlik bir tasma elde ettik. Kemerlerde genelde olan,tam tokanın bitimindeki kemeri geçirdiğimiz kısmı çıkardım.Benim şansıma zımbalıydı normalde dikiş olur diye düşünürdüm ama hiç incelememiştim tabii ki.Her neyse,o kısımdan çıkartıp yine zımbayla birleştirdim ve penseyle bastırıp çıkmaması için iyice sıkılaştırdım.

Çıkardığım kısıma da tasmasını geçirebilmemiz için anahtar halkası taktım.Normalde D şekline aparatları var ama elimde olmadığı için bunu kullandım.
Ve kullanıma hazır olan tasmanız....

NOT: Kemerden kestiğimiz kalan parçayı atmıyoruz ki daha sonra gezdirme zinciri yaptığımızda kullanalım deil mi:)





23 yorum:

TRICOT como TERAPIA e PURO PRAZER... dedi ki...

Adorei a ideia!!!

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hosgeldin canim:) Yine guzel birsey yapmissin. Ben de kedim Pati'ye mi yapsam dedim. Eline saglik, cok optum seni... Bundan sonra bu kadar uzatma arayi.

Not: iPad'den yorum yaziyorum, cok zormus:)

FATOJ dedi ki...

yok ablacım bundan sonra istesem de uzatamam zaten çok özlemişim:)

hülya dedi ki...

blogunu yeni keşfettim,yaptıklarını ve paylaşımlarını çok beğendim ellerine sağlık çok beceriklisin yapılan herşeyin hakkını vermişsin sevgiyle kal bu arada bende bloguma beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

Federico Panarello dedi ki...

lovely!!!!

Unknown dedi ki...

Tasmanın rengine bayıldım ama bu köpiş çok tatlı

Jud dedi ki...

I like your blog, is beautiful!
Kisses from Brazil.
Jud-artes.

Lady San Pedro dedi ki...

Will try this for our puppydog!

Guz dedi ki...

Kopeginiz cok sirin :) Tasmada gayet guzel olmus,ellerinize saglik:)

taio dedi ki...

superb

Sérgio Pontes dedi ki...

She is very nice =)

belguzaranne dedi ki...

gunaydın iğne danlık çok şık olmuş elıne sağlık

Unknown dedi ki...

Cool idea! Looks great.
Have a sweet day!

victoria eugenia dedi ki...

Un lindo perrito!!!!Mis felicitaciones por este blog tan bonito. SALUDOS.

mutfaksoleni dedi ki...

çok yaratıcısın.aranıza yeni katıldım.ziyaretini beklerim.

Unknown dedi ki...

tasma da köpek de çok tatlı =) bloguma beklerim :)
www.lovesfromfashion.blogspot.com

C.e.m.r.e. dedi ki...

tattlııım :) çok şık çok şık çok şık :) amma velakin köpeciğinin onun içinde çok rahat lduğunu sanmıyorum sonuçta deri ayada başka bir maddeden olan bir kemer o sert o köpeğin içn çok uygun olmayabilir :/ -.-
ellerine sağlık... :)

yeni bloguma beklerim www.kedili-modaevi.blogspot.com

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

çok tatlııı =)

http://www.modakurabiyeleri.com/

Deniz dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
www.LensMarket.Com

Without Heels dedi ki...

Good belt! i follow you, follow me back, please, thanks!

Federico Panarello dedi ki...

wooow, great job, lovely!!!

essu dedi ki...

süper fikir cok güzel olmus

Little Fabien dedi ki...

çok şirin olmuş, tebrik ederim, bende kedişim için bir tasma yapacağım en kısa zamanda, sevgiler..